2012. január 30., hétfő

Huszonkilencedik nap

Lassan végére érek a programnak. Via is azt írta a mai levélben, hogy "itt most virtuálisan elengedem a kezedet".... Már új feladat sincs, csak a zónázás előkészítése.
A régiek: reggeli és esti rutin, a napi feladat pedig a tervezés, szervezés.
Na nem mintha ez azt jelentené, hogy tökéletesen megy minden. De a mai reggel kicsit mégis jobbra sikerült, mint az előző héten bármelyik. Időben keltem, öltöztem, ágyaztam, szellőztettem - igen, ebben a nagy hidegben is! Megettem a bekészített reggelimet, és indulhatott is a nap. Na jó, a TurbóTörlés és a hotspot kimaradt...
Az elmúlt héten kellett volna kialakítani a zónabeosztást, és 1-1 nap alatt lomtalanítani az 5 zónát. Hát ez nem igazán jött össze. A zónabeosztást azért elkészítettem, és nagyjából felírtam, melyik helyiségben milyen feladatok várnak rám. Szerdától kezdődik is, majd akkor írom, hogy aktuálisan mit kell(ene) elvégeznem egy nap.
Az esti rutinokból viszont mindent sikerült végrehajtani,és ha minden jól megy, 20.30-ra ágyban leszek!

Már magamnak is feltettem a kérdést, volt-e értelme ennek a 30 napnak, mi változott.
Első blickre semmi. Nem lett sokkal nagyobb rend, mint volt előtte. A fürdőszobából még mindig nem tűntek el a kacatjaim. Még mindig nem mozgok napi 15 percet se.
Volt értelme? Nem.
Volt értelme? IGEN!
Mert az elmúlt 30 napban nem azt éreztem, hogy te jóóóég, mindennel el vagyok maradva, nem csináltam semmit, hanem azt, hogy kimaradt néhány feladat, konkrétan ez meg ez, és tudom, mit kell pótolnom. Az elvégzett feladatok pedig adnak egyfajta sikerélményt, mert igen! ezt megcsináltam.
Ami szintén pozitív hozadéka ennek az egy hónapnak, hogy rendszerezettebb és tervezettebb lett az élet körülöttem és bennem.
És ha csak ennyiért is, de azt mondom: megérte! 

Holnap megírom, hogyan is néz ki a saját rutin-listám, és milyen rendszer szerint vágok neki a zónázásnak. Újabb izgalmas hónap következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése