2012. január 14., szombat

Tizenharmadik nap

Az előző napokhoz képest ma mindent sikerült túlszárnyalnom itthon, reggeltől estig meg sem álltam. Csak a FlyLady programot nem sikerült hiánytalanul betartani.
Mai feladat: 15 perc mozgás
Reggelire nagy tervem volt: kocsonya! Nem mondom, hogy rajongok érte, de egy évben egyszer belefér. Hozzá is kezdtem szép komótosan, de nem haladtam vele, nem kívántam. Ment vissza a hűtőbe, és indult a nap.
Első napirendi pont az ágy mögötti sarok penészedésének a felszámolása volt. Szóval ma naaaagyon-nagy ágyazást tartottam. Teljes ágyneműkészlet kipakolása, huzat a szennyesbe. A paplanok, párnák, plédek mind ki lettek rázva a friss levegőn - ezt szántam 15 perces mozgásnak, a karomban volt is utána izomláz!
Aztán sarokkanapé kihúz, mögötte ultraszavóval befúj. Innentől kezdődött a maratoni szellőztetés, ugyanis még a szememet is marta, azt hittem, kifolyik! Viszont a penész eltűnt, a szobában pedig még délután is olyan szag volt, mintha uszodában lennénk.
Ebédig még kiporszívóztam a szőnyeget, letakarítottam az íróasztalt, kimostam egy adag ruhát. Helyesebben a mosógép mosta, nekem csak a teregetés maradt.
Ebéd után gondoltam, hogy felfújatom végre a gimnasztikai labdámat, ami az íróasztalomnál lenne szék helyett (a szék lába akad a süppedős szőnyegen, és inkább a szék menjen, de a süppedős szőnyeg marad ♥). Ki is vettem a szekrény aljából, de gyanúsan nedves volt. Benéztem - hát kezd a szekrény háta is penészedni. Hiába - nagyon hiányzik a hőszigetelés a házról. :( Így a délutáni program változott, kipakoltam a szekrény alját, kivittem a szobából minden bútort, és amennyire lehetett, elhúztam a szőnyeget, hogy a komplett szekrénysort is 5 cm-rel el lehessen húzni a faltól. Aztán bútorok vissza.
Ám a játéknak koránt sincs vége: sürgősen  át kell rendezni a szobát, hogy szellőzzön a fal. Ez lesz a jövő szombati program, már érzem.
Így viszont elmaradt ismét a fürdőszoba rendbetétele. Már egyszerűen reményt sem látok rá, hogy valaha eltűnnek onnan a dobozok, mert mindig jön valami, ami fontosabbnak látszik.
Este van, de se TurbóTörlés, se mosdókagyló-fényesítés, se lomtalanítás nem volt.
Fog ez nekem menni egyszer normálisan? ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése