2012. január 29., vasárnap

22-28. napok

Előre és utólag is elnézést kérek, amiért elmaradtam 1 egész hétig. Hiába na, nem vagyok tökéletes...
Az elmúlt egy héten azzal küzdöttem, hogy minél többet elvégezzek a rutinokból, és közben lomtalanítsam a fürdőszobát. Nem mondanám, hogy maradéktalanul sikerült, de azt hiszem, egyre jobban megy.
Az elmúlt héten annyi újdonság volt FlyLady tekintetében, hogy részletesen ki kellett dolgozni a rutinokat és felépíteni a kontroll-mappát. Nos ebből annyit sikerült megtenni, hogy kinyomtattam Via kontroll-mappáját, és külön papírfecnikre ráírtam a napi rutinokat. Azt is kitaláltam, hogy a hét melyik napján mi legyen a program. Viszont a kontroll-mappa legfontosabb részét, magát a mappát még mindig nem sikerült beszereznem. Ezúton is várom az ötleteket, hogy lehet kapni A/5-ös Pigna (az a szép virágos) gyártmányú 4 gyűrűs mappát. Azt már eldöntöttem, hogy a papírlapokat genothermben fogom beletenni, de a lomtalanításban még nem sikerült odáig eljutnom, hogy megtaláljam a fél csomag "bugyit".
Mert hogy lomtalanítás... én próbáltam, de tényleg. 1 zsáknyi táskát átválogattam. Ami kegyelmet kapott és maradhatott, az az előszobai előszoba-szekrényben kapott helyet. Szintén ide került az a 2 rekesznyi nőklapja, amikből ki kell majd válogatnom a hosszú téli estéken a recepteket és a jó virággondozási tippeket. Aztán kiválogattam és nagyjából végleges helyére tettem 2 rekesznyi pipere-cuccot. De még mindig van 8 rekesz, amiből 4 át sincs válogatva.
Azt gondoltam, hogy 1 hét elég lesz rá, de nem jött össze.
Egész hétvégén azon gondolkodtam - na jó, nem egész hétvégén, de sokszor eszembe jutott - , hogy a következő héten elkezdjem-e a zónázást. Mert hogy nincs még rend a lakásban, amit a zónázással normálisan takarítgatni lehetne. De aztán elolvastam tüzetesen a zónázásról szóló blog-bejegyzéseket, és azért mondtam mégis IGEN-t magamban, mert van egy "kiskapu". Azokban a helyiségekben, ahol rend van, ott mehet a rendes takarítás, a többi helyiségben pedig a 15 perces rendrakás-lomtalanítás-szanálás dolgot kell csinálni. Ha ott is rend lesz, akkor mehet a normális zónázás. Szóval hétfőtől megpróbálom a zónázós takarítást.
Meg közben olvastam egy szuper rendrakós inspirációt, és azóta is várom, hogy megcsípjen a"lomtalanítós bogár".
Annyi feladat még hátra van, hogy fejben össze kell rakni, hogy az én 4 helyiségemben (előszoba, félkész konyha, fürdőszoba, szoba) hogyan osszam el az 5 hetet, illetve fordítva, hogyan osszam el az 5 hétben a 4 helyiséget, de ez már csak a holnapi feladat lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése