2012. január 17., kedd

16. nap

A mai nap izgalmasan indult. Úgy álltam hozzá, hogy ez kábé lehetetlen. De sikerült.
A keddi nap feladata: 1 órás lakáskényeztetés.
Ebbe bele kell tartoznia a következő dolgoknak: portörlés, porszívózás, felmosás, tükrök-ajtók letörlése, újságok szanálása, kuka kiürítése, ágyneműcsere.
Mivel esténként  későn érek haza ezen a héten, ezért ezzel kezdtem a napomat. Sőt, a nap már hétfőn este elkezdődött, amikor megnéztem, mi lesz a mai feladat. Összeírtam egy listára, mit kell csinálnom reggel, és milyen sorrendben. A lista végén az szerepelt: " 10.00 Indulás". Innen haladtam visszafelé, mindenhez odaírni azt az időt, amennyit szánok rá, illetve amikor kezdem. Így szépen kijött, hogy 7.00kor kell kelnem. Ahogy már írtam, magam sem hittem, hogy sikerülhet, de igen! mindent el tudtam végezni, pontosan kiértem a buszhoz. Ami kimaradt, de szándékosan, az az ágyneműhuzatok cseréje, mert azt vasárnap este megcsináltam. És újságot sem kellett szanálnom, mert most épp nincs felhalmozódva.
Egészen addig a szokásos menet szerint haladt a dolog, hogy hazaértem.
Ugyanis a mai napra egy nagy feladatot találtam ki nap közben. Át kell rendezni a szobát, mert penészedik az egyik fal, a szekrénysor mögött. Szóval az esti programom az volt, hogy az összes holmimat kipakolni a szekrényekből (még jó, hogy alig 4 hónapja sikerült belepakolnom őket....). 11-re végeztem, így már az esti rutinok közül semmit nem végeztem el, mert arra nem maradt energiám.
Most még gyorsan összeírom, mit kell tennem holnap reggel indulásig (bútorok kiforgatása, szoba penészmentesítése, stb.).
Az már biztos, hogy 6-kor kelek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése