2012. január 16., hétfő

Tizenötödik nap

A mai nappal kezdetét vette a harmadik hét - és nem is indult olyan rosszul.
Mától nem naponkénti feladatokkal bővül a lista, hanem a hét minden napja külön funkciót kap. Én előre elolvastam mind a 7-et, és egy kicsit személyre szabtam, az eredeti programhoz képest a keddet felcseréltem a hétfővel.
Így ma jött az utolsó napi rutin: kitalálni, mi lesz a vacsora. Ezt hazafelé a buszon ki is gondoltam: szendvics. Ami közbejött még: előtte egy kis húsleves ♥
És a hétfői nap funkciója: tervezés, szervezés.
A tervezés, szervezés már tegnap este kezdődött, amikor is sorba szedtem, mi mindent szeretnék csinálni reggel, melléírtam, melyikre mennyi idő szükséges / mennyit szánok rá. Megvolt, hogy 9.30-kor szeretnénk nagyjából indulni, így könnyű volt kiszámolni, hogy 7-kor kell felkelnem.
Áttotyogtam a kávémért - brrrrr.... -6 fokban, köntösben.... majd visszatotyogtam.... és bekuckóztam magam még egy fél órányi olvasásra a jó meleg ágyikómba. Aztán indult a napi rutinok sora. Meglepődtem, mert a legtöbb dolognál sikerült tartanom a kitűzött időkorlátot. Aztán volt, amelyiknél azt hittem, hogy na most tutira jól elcsúsztam, és csak +2 perc volt. A legmeglepőbb azonban az volt, hogy én az öltözés-smink kombóra fél órát szántam, és 20 perc se(!) volt, pedig nem is volt kikészítve a ruhám...
Ám a leginkább az töltött el büszkeséggel ma, hogy anyához jött a fodrász, aki érdeklődött, mi újság hátul. Anya pedig közölte, hogy majd amíg ő szőkül, addig Zsani megnézheti, mi van hátul. Erre a mondatra néhány nappal ezelőtt még görcsbe rándult volna a gyomrom, de most helyeslően bólogattam, mert már minden rendben volt nálam.

Egyébként aki ismer, tudja, hogy imádok tervezni. Az elkövetkező 5 évre komplett forgatókönyv van a fejemben :) Most meg heti 1x kötelező is lesz a tervezgetés! Tök jó!
Igaz, mára nem sok ilyesmi jutott. Utolsó simításokat elvégeztem a heti munkahelyi programon, alakulóban van a hétvégi szoba-átrendezés, Laci szülinapjára az ajándékot már megvettem, csak csomagolni kellene, menü megtervezve - már csak a kivitelezés van hátra.

Csak egy tervet nem sikerült még megvalósítani: a korai fekvést. Erről már ma is lecsúsztam, lévén 22.30.
Na majd holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése