2012. január 8., vasárnap

A hetedik

El sem hiszem, hogy már egy hét eltelt! 
A statisztika szerint egyre többen olvastok - és ennek én úúúgy örülök! ♥
A mai napi feladat: Kikészíteni a ruhát másnapra.
Bónusz: 15 percnyi jutalom :)
A reggel kicsit húzósan indult, hiába, az én vasárnapjaim nem mindig a pihenésről szólnak. De jutott idő reggelire, ágyazásra, pici sminkre. A reggeli azonban kimaradt - útközben pótoltam egy croissant elmajszolásával. 
Délután pedig sokszor 2 perces hotspotozást tartottam, így sikerült a szobában maximálisan rendet teremteni (kivéve az íróasztal belsejét). Innentől kezdve ezt csak megtartani kellene, és a további giga-mega-méretű hotspot a fürdőszoba. Az ottani rekesz-kupac felszámolására egy hetet adtam magamnak, mert már 3 hónapja nem jutok vele dűlőre, minden vendégnek magyarázkodni kell, úgyhogy elég volt!
Este annak rendje-módja szerint kikészítettem a ruhámat, sőt még a táskámat is bepakoltam!
Mosdókagyló fényesre törölve.
Jöhet a reggel! :)

Ja, a 15 percnyi jutalomról majd' megfeledkeztem: gyertyafényes-karácsonyrakapottfürdőgolyós-fürdő ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése