2012. január 18., szerda

Tizenhetedik nap

Szerda van, de nem akármilyen szerda. Ez a nap az Anti-halogató szerda.
 Ami ma nem tűr halasztást: a szoba átrendezése.
Persze várhattam volna vele hétvégéig, vagy ki tudja meddig, mert akkor ma aludhattam volna reggel is sokáig, és este sem kellene még 11kor a szőnyeg lerakásával bajlódnom (egyik kézzel komplett kanapé megemel, másik kézzel 2mX3m-es, vastag szőnyeg beigazít - megvolt a 15 perces mozgás is). De ezt nem lehetett tovább halogatni.
6-kor keltem, és egy finom forró tea után indult a nagy hadművelet. Felvettem a szőnyeget, kiforgattam a szekrényeket a szoba közepére, és bevetettem a vegyi fegyvert. UltraSzavóval befújtam a falat és a szekrények hátsó falát is. Aztán kinyitottam az ablakot (havazott ♥), rázártam az ajtót és bevágódtam a fürdőkádba. Mire ott végeztem, kifehéredett a fal. Letöröl, újra lefúj, ajtó rázár, és reggelizés. Aztán már nem törölgettem rajta, hagytam egész napra száradni. A fiúknak kiadtam a feladatot: mire hazaérek, tegyék új helyére a szekrénysort és az ágyamat. Nagyon rendes tőlük, mert megcsinálták, és még jól  is! :)
Úgyhogy az este azzal telt (fél 9-kor értem haza...), hogy szekrény kitakarít, fertőtlenít teafa olajjal, és ruhákat bepakol. Letettem a szőnyeget is, behurcibáltam a két dögnehéz fotelt is (lehet, hogy ezek hamarosan mennek innen, mert túl nagy helyet foglalnak és tényleg nagyon nehezek). A könyvek visszapakolásához már nem volt erőm. Holnapra is kell valami feladat.
Fejben eldöntöttem, mit veszek fel holnap, most pedig lefekszem, és kialszom magam.
Ja nem, előtte még megtervezem a holnap reggelt. 7-kor kell ébredeznem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése