2012. január 19., csütörtök

18. nap

Kicsit le vagyok maradva, de azért megpróbálom távirati stílusban visszaadni, mi minden történt, vagy legalábbis minek kellett volna....
Kezd beválni az a gyakorlat, hogy megtervezem, kb. mit kell csinálnom reggel, és az mennyi időt vesz igénybe. Azt hiszem, ezt fel fogom majd venni az esti rutinok közé.
Ma olyan feladat van, amit csak elméletben raktároztam el, a gyakorlatban most nincs ilyen: küldetések napja van ma. De nincs semmi vásárolni, beszerezni, elintézni való dolgom.
Így átadhattam magam a szekrény visszapakolásának, mert azért még nem értem a végére.
A reggelek egész jól mennek már, de este 8, fél9 van, mire hazaérek, és annyira fáradt vagyok, hogy esetleg beszélgetek picit anyával, és már alszom is. A reggel meg nem mindenre elég.
Igazából alig várom, hogy jövő hét legyen, és visszaálljon minden a normális kerékvágásba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése