2012. május 3., csütörtök

RepülőHölgy ReLoaded

Egyszer volt, hol nem volt. Hol volt, de leginkább hol NEM volt. Aztán már olyan volt, mintha sose lett volna.
Ennek ma vége.
Újra kitört rajtam a "jó-idő-van-rakjunk-rendet", a "tiszta-káosz-az-életem", az "ez-így-nem-mehet-tovább" és a "különben-is-milyen-feleség-lesz-az-ilyen" érzések egyvelege. Ezért visszanyúltam az egyszer már bevált és több-kevesebb sikerrel alkalmazott FlyLady programhoz.
Először arra gondoltam, hogy előveszem a kontrollmappát és durr bele a közepébe. Aztán arra gondoltam, hogy csak egy részét - a könnyebbeket kezdem azonnal, a többit felépítem. De ez részemről már az alkudozás kategória, aminek a vége az, hogy a reggeli kávézási rutinon túl semmi nem kerül a "könnyebb" kategóriába, és 30 napra húzódik szét minden.
Szóval számba véve az egyéletemet, egyhalálomat, Via sikítófrászát :) (merthogy pont nem az egyszerre, hanem a fokozatosság a lényeg), a durr bele a közepébe verziót választom. És ha már lúd és kövér (vagyok....), akkor a Zónázást is hozzáveszem, különben soha nem érek végére a lakás rendbetételének.
További fogadalom még, hogy időnként beszámolok a sikereimről.
Már búg is a porszívó.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése