2012. január 11., szerda

10. nap

Tíz - kereken.
Mai feladat: cuccok kikészítése.
Azért örültem ennek a feladatnak, mert ez semmi újdonságot nem hozott. Én ugyanis hozzávettem ezt a ruhák kikészítéséhez, úgyhogy ma láblógatás lehetett - volna, de nem az volt.
Reggeli rutin kipipálva - de még mindig a TurbóTörlés nélkül - rájöttem, eszközeim még nem nagyon vannak. Hiába, a kezdő háztartás viszontagságai... Úgyhogy hazafelé be kellett ugranom a háztartási boltba bevásárolni. Rá is jöttem, hogy baromi olcsó, úgyhogy ezután a csuda fog a dm-be járni - mert az meg piszok drága...
Amikor hazajöttem, kaja, duma, másnapi kaja, ruha és a cuccok(!) előkészítése.
De a lelkiismeretem nem hagyott nyugodni a TurbóTörléssel. Úgyhogy megcsináltam, és jelentem: túlélhető! :) És azt hiszem, át is fogom tenni az esti rutinhoz, az valahogy nekem egyrészt életszerűbb, hogy a nap végén teszem rendbe a fürdőt, másrészt annyi minden van reggel, hogy már így is kevés a 1,5 óra ahhoz, hogy elkészüljek.
Naptárat továbbra sem találtam normálisat, úgyhogy Via naptára lesz a nyerő befutó, most már tuti. Csak kéne patron a nyomtatómba....
És kicsit előre akartam gondolkodni/gondoskodni a kontroll-mappáról, de égen-földön nem találni normális A/5-ös gyűrűs mappát. A végén kénytelen leszek kreatívkodni, bár az nem éppen az erősségem. Az eredményt mindenképp megosztom majd.
Ma estére még egy kis Bödőcs-összes, aztán (közben...) jöhet az alvás!
Holnap találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése