2012. január 7., szombat

6. nap

Ma egy olyan dolog került a listára, amit tegnap is, és ma is FlyLadytől függetlenül megcsináltam. Ez pedig nem más, mint a REGGELI.
Már írtam, hogy csütörtök este (okulva a reggeli kizárásból) előkészítettem minden szükségeset a másnapi reggelihez, így pénteken kiegyensúlyozottan indult a nap. Ma reggel szintén - Laci hozott nekem a piacról virslis croissant "ugye ezt szereted?" - felkiáltással ♥
De mától ez ugye kötelező jellegű program lesz.
Így indult tehát a reggel - bár a vitaminok kimaradtak. Egyébként EZT szedem, meg EZT is minden másnap, és melléjük 1000 mg-os C-vitamint. De az első kettőtől baromira fáj a gyomrom, ha nem kaja előtt közvetlenül, vagy közben veszem be. Csuda tudja miért.... Ám így, hogy a reggelihez lesz kötve, ebből sem lehet baj! (és talán az is eszembe fog jutni nagyobb rendszerességgel, hogy a kutyának is odaadjam a vitaminjait a reggeli mellé :D )
Az ágyazás elmaradt - itthon viszont szép rend várt.
Lebontottam a karácsonyfát - ma ezt szántam az egyik 2 perces hotspot helyett - bár sokszor-sokszor 2 percbe tellett, és elpakoltam szépen a díszeimet. Az esti hotspot pedig az egyik fotel volt, oda tettem be délelőtt az eddig a fa alatt tárolt ajándékokat. Holnap felteszem a 'sima téli' dekorációt is - de erről majd holnap. A csupasz fát kitettem az árokba "hétfőig már úgysem esik se eső, se hó"-alapon, ezért nem lehet baj, ha ott van. Hát... 2 órája szakad az eső.... HAVAT AKAROOOK!!!!
Az esti rutinhoz én felírtam azt is, hogy reggeli előkészítése, hogy nehogy reggel jusson eszembe, amikor enném :) Ennek megfelelően a tálcán vár a kávém, víz a teához, feltöltöttem a cukor-citromlé-készletet. Harapnivaló gyanánt markoltam egy csomó mézeskalácsot. Húgommal vállaltuk a küldetést, miszerint megesszük mindet. Ha nekünk nem sikerülne, Artúr még mindig szóba jöhet, mint első számú segítség.
Erről pedig muszáj egy képet is megosztanom:


Már megint este van. Kifényesítem a mosdókagylót, aztán mehetek aludni, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése