2012. január 10., kedd

Kilencedik nap

Olyan villámgyorsan telnek a napok, hogy nem bírom követni a tempót.
A mai új feladat: TurbóTörlés a fürdőszobában, ami tulajdonképpen a WC és a mosdókagyló gyors tisztítását jelenti. Mivel én mosogató helyett eleve a mosdókagylót suvickolom fényesre naponként, ezért a kádat helyettesítettem be ide.
Jó, kezdem a vallomással: nem bírtam magam rávenni a "00-ás ügynök" tisztítására.
Húú, letudtam.
Na nem mintha a nap többi része olyan tökéletesre sikerült volna.
De azért a reggel jól indult: narancslekváros fonott-kaláccsal ♥ Nem is nagyon voltam éhes ebédig.
Egész nap azt tervezgettem, hogy ma ismét vásárolni megyek, mert vennem kell sok-sok apróságot a háztartási boltban, és szintén sok-sok apróságot az írószerboltban. Gyakorlatilag egyik sem jött össze, ugyanis Laci beteg, jönnöm kellett ápolni. Ez pedig -lássuk be- százszor jobb program, mint a klotyótisztítás :)
Ami viszont elmaradt: továbbra sincs naptáram...
De haladtam a 2 percek alatt, igaz, hogy csak 2 polcot sikerült a fürdőben rendbe tenni, de ez is valami.
A mosdókagyló és a kád kitisztítva. Sőt, a mikroszálas kendőimet is kimostam, mert annyira mocskosak voltak, hogy azzal kár lett volna törölgetni a tükröt reggel...
Ruha kikészítve, sőőőőt: amit levetettem, az is mind a helyére került, nem a fotelben kallódik.
Előkészítettem a reggelimet is, de 1,5-szeres adagban, hogy jusson belőle tízóraira is.
Hát így ért véget egy nem túl szerencsés nap. 
Kész szerencse, hogy holnap új kezdődik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése