2012. január 9., hétfő

8. nap

Egy hét elteltével nem mondom, hogy nem csökkent a lelkesedésem, csak azt érzem, hogy úúú, kezd sok lenni.
Ma újabb feladattal bővül a teendő-lista: szerezz be egy naptárat, és reggel-este nézd meg!

Reggel sikerült nagyot pislantanom, úgy fél 6-tól 6-ig... Innentől kezdve rohanás ezerrel. Tulajdonképpen minden rutin megvolt (2 perc az íróasztalon/-ban), kivéve a reggelit. Gondoltam, majd út közben. Igen ám, de valamiért az egész város egy merő nagy dugó volt, minek következtében késésben voltam. Másrészt pedig elkezdtem gyűjteni a 200-asokat, ezzel leamortizálva a pénztárcám apró-készletét (gondoltam én...), a nagyobb címletet meg nem szeretik a pékségben. Így hát kénytelen voltam felbontani egy doboz Raffaellót, és abból nasizni. Tuuuudom, nem jó, de hát ez van. Viszont ittam eleget!
Délután elindultam nagy bevásárló-körútra. A drogériában mindent sikerült beszereznem, ami kell. De hogy az egész "nyugatvégi" bevásárlóközpontban nincs egy épkézláb írószerbolt.... ez szerintem kicsit felháborító, legalábbis én úgy felbosszantottam magam azon, hogy 0, azaz NULLA darab A/5-ös gyűrűs mappa volt a kínálatban, hogy a naptárat is visszatettem a polcra. Így aztán továbbra is csak a filofaxom van, abba rögzítem az eseményeket, csak kétség kívül ez nincs szem előtt...
Holnap újra próbálkozom az én jól bevált Faházamban, ahol minden kapható. MINDEN, de tényleg!
Ezennel jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése