2012. január 6., péntek

Ötödik nap

Ötödik nap, hatodikán, pénteken.
Feladatom mára: kontrollfüzet.
Mivel az a kikötés, hogy ne legyen túl csicsás, mert pár nap múlva egész mappányira fog duzzadni az egész, amit majd ráérek cicomázni, ezért fogtam a mindentudó noteszemet, megfordítottam, és a hátsó lapjaira írtam fel a feladatokat.
Így néz ki a dolog:
Reggel:
felöltözök és rendbe szedem magam
szellőztetés-ágyazás
2 perc hotspot
Este:
kifényesítem a mosdókagylót
2 perc hotspot

Ez ma úgy nézett ki, hogy 4.30-kor felkeltem, és 5.45-ig készültem a délelőtti igehirdetésre, meg az esti ifire. A kávé előre be volt készítve, csak melegíteni kellett, szóval nem jártam úgy, mint tegnap a zárt ajtóval... 5.45 körül betettem a szendvicset a szendvicssütőbe, és amíg elvégeztem a szokásos reggeli internet-rutint (gmail, facebook, urban:eve, NLC, GoogleReader), addig be is falatoztam. Illetve nem bírtam megenni egészen, mert ittam mellé egy jó nagy bögre teát, így a maradékot dobozba tettem, és jött velem a munkahelyre tízórainak. Szellőztetés-ágyazás megvolt, két percig pedig az íróasztalon pakolásztam egy kicsit.
Este azonban nem itthon voltam, úgyhogy az esti rutin elmaradt. Cserébe viszont szombat reggel nem kupis lakás fogad!
Így lett reggel, így lett este: ötödik nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése