2012. január 3., kedd

2. nap

Mai napra egy látszólag egyértelmű feladat jutott: Öltözz fel és szedd rendbe magad.
Azt Via is írta, hogy nyilván, aki dolgozni (iskolába) jár, annak ez egyértelmű. Elsőként én magam is így gondoltam, sőt azt terveztem, hogy valami mást iktatok be a helyére, hogy ne legyek feladat nélkül. Aztán másodikként, részletesen végigolvasva a blogposztot, rájöttem, hogy azért még van, amit beépíthetek a reggeli rutinba.
Na de vissza az elejéhez!
Reggel elolvastam a teendőt, és megörültem, hogy dejó, ezen nem lesz mit megtanulni, mert magától értetődő, hogy nem pizsamában megyek dolgozni. (bár a buszon ülve néha kétségbeesetten lepillantok a lábamra, mert elkap az érzés: te jóóóó ééég, papucsban indultam el!!!! - de nem...)
A legjobb az volt, hogy kitotyogtam a fürdőbe, és megláttam a szééép, tiszta mosdókagylót, amit előző este megtakarítottam. Tök jó érzés volt! Aztán megvolt az én reggeli rutinom: arcmosás, radír, fésülködés. Közben megállapítottam, hogy az új sérót gyakrabban kell mosni, mert naponta kb. ezerszer simítom végig a frufrumat... Viszont a smink még elmaradt idő hiányában, de végül is az nem létkérdés. Viszont helyette kifestettem a körmömet!
Esti feladat továbbra is a mosogató - esetemben a mosdókagyló kifényesítése. Ez ma azért is volt nagy öröm, mert apa napközben megcsinálta a lefolyót, helyesebben beépítette a dugót, így már nem kell annyira félnem, ha leesik valami, hogy rögtön szét kell szerelnem az egész hóbelebancot. Szóval gyorsan áttöröltem a mosdókagylót... meg ha már ott volt, a kádat is - bár ha jól emlékszem, ezek majd későbbi feladatok lesznek, de nem baj. :)
Második nap: teljesítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése