2012. január 2., hétfő

Első nap

Hát ez is eljött. Pár hónappal ezelőtt még nem gondoltam volna. Aztán reggel mégis izgatottan nyitottam meg a postafiókot, hogy mit ír a motivációs levélben Via.
Mai napi feladat: Fényesítsd ki a mosogatót!
Aham. Csak hát ugyebár nekem bár sok mindenem van már az új lakásban, mosogatóm az éppen nincsen. Meg egy darabig még nem is lesz, hacsak valaki nem hagy papírzacskóban (+nejlonszatyorban az esőre való tekintettel) egy nagyobb összeget a bejáratnál. 
Szóval egész nap azon gondolkodtam - merthogy a feladat esti ütemezésű - hogy mi a csudát fényesítsek ki este?! A csizma már nem aktuális, a Mikulás már civilben jön mostanság. :D Járkáltam fel-alá a lakásban, kerestem a napi puceválásra vágyó pontokat, mígnem egyszer felragyogott megoldás: mosdókagyló!
Na szóval lefekvés előtt hozzá is láttam, először szépen cifes-dörzsis szivaccsal, majd tiszta vízzel, végül mikroszálas kendővel töröltem szárazra. Mondhatom, igazán ragyogó lett! És bármennyire is apróságnak tűnik - másnak netán természetesnek - tök jó érzés töltött el utána: igen, ma megtettem az első lépést!

Valamint történt még egy nagy dolog: beszámoltam Lacinak is arról, mibe vágtam a fejszémet. Ééééés - most figyelj! - nem nézett hülyének egészen, amin magam is meglepődtem. :) Megmutattam neki az URBAN:EVE oldalt, és kifejezetten örült, hogy végre valami igazán csajos-otthonteremtős-trendi valamit olvasok-követek.

1. nap - kipipálva! És tök jó.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy működik Nálad is a csillogó mosogató hipnózisa! :) Az pedig külön szuper, hogy támogat a párod. :)

    VálaszTörlés