2018. szeptember 1., szombat

'A nagy lomtalanítás'-projekt #02

A mai is egy olyan nap, amikor sok időm van a lomtalanításra, úgyhogy az előzetes beosztásom szerint 4 helyet kellett átnéznem: a kreatívos dobozomat, egy műanyag tárolót, egy rekeszt és az íróasztalom felső fiókját.

Először is kiborítottam mindent az ágyra, és egy pillanatig néma csöndben csodálkoztam-rémüldöztem fölötte :)

Azután pedig egyesével kézbe vettem őket, és válogattam. Kukába kevés dolog került, és már égetni való számla sem volt sok. A tollakat egyenként kipróbáltam, és amelyik nem fogott, vagy a rajta lévő gumi nagyon elöregedett, az kuka. A korábbi évekből őriztem a filofax betétlapokat, de mivel soha nem fordult még elő, hogy bármit vissza kellett volna keresnem, azokat is kidobásra ítéltem.
Érdekes, de miután kikerült a lom, még kaotikusabb volt a kép:

De aztán kezdődött a visszapakolás. Először is találtam kb. 25 tollat, ami teljesen jó - de minek nekem ennyi?! Na ők mennek a munkahelyre, mert ott meg fogyóeszköz az ilyesmi :) Egy helyre kerültek az íróeszközök, a mindenféle papírok, a washik, és az üres füzetek. Végül egy doboz üresen is maradt. Pedig közben találtam még egy papírtáskát, tele minden izével, és azt is átnéztem. Íme a vége:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése