2018. szeptember 2., vasárnap

'A nagy lomtalanítás'-projekt #03

Nehezen és későn vettem rá magam, hogy ma is elvégezzem a napi penzumot, ami az íróasztal további 2 fiókja és 1 polca lett volna. De mégis, fél 7-kor nekikezdtem, és 8-ra meg is voltam vele úgy, hogy közben még vacsoráztam is, és folyton félbe is szakított valaki valamiért.
Ez volt a feladat. A polcról kikerültek a régi telefonok dobozai - nem is értem, miért őrizgettem eddig. Itt van továbbá az a doboz, amibe a blokkokat gyűjtöm a nagyobb értékű/garanciális vásárlásokról, úgyhogy abba beletettem néhány kallódót. Az majd egy következő kör lesz, amikor az egészet átnézem, és csak azok maradnak, amik még mindig relevánsak.
A középső fiókban iratok, bizonyítványok lapultak. És egy oda nem való atlasz - visszament a könyvespolcra. Az iratokat átnéztem - ezek tényleg fontosak, úgyhogy kidobni nem lehetett semmit - és ment a többihez mind, szétszortírozva (férj-én-közös). Ja, és ebben a fiókban volt egy meglepi is: egy borítékban egy tízezres. És mivel nagypapám mindig azt mondta, hogy ki mit talál, azé... van tízezer forintom :)
Az alsó fiók egy műszaki hulladék-udvar. És bevallom, kütyü-függőségem okán itt voltam legkevésbé szőrösszívű. Mert például a kábeleket nem is néztem át, sőt amit találtam, odatettem a többi mellé. Mentségemre legyen mondva, hogy a töltőkábelek, jackdugók, USB-töltős dugaszok fogyó eszközök, szóval jövőre tuti nem lesz ennyi a fiókban. Nosztalgiából nem sikerült megszabadulnom a régi (kb 6 darab) telefonjainktól sem, mert... olyan hülyeségek jutottak eszembe, mint hogy szeretném megmutatni majd a gyerekemnek, hadd rémüldözzön/becsülje meg, amije lesz. De azért innen is kikerült egy régi laptop akksija (veszélyes hulladék, kukába nem dobható, nálunk apukám a felelőse ezek megfelelő helyre juttatásának), XP-telepítő CD (ér nevetni, és ezt például nem is raktam el a gyereknek), néhány egyéb CD, megsárgult szilikon-tokok, a Kindle előző viharvert tokra, és nagyjából ennyi.
Annyira belejöttem a pakolászásba, hogy +1 polcot megcsináltam (a képen nem látszik), amin a napi olvasmányaimat (Biblia, bibliaolvasó kalauz, naplók, jegyzetek) tartom, és a még/már nem használt füzeteket, lapokat is archiváltam.
A visszapakolás utánról már nem készítettem képet. De a középső fiókba csak a bizonyítványokat tettem vissza egyelőre. Majd ha a megmaradt papírok rendszerezésére kerül sor, akkor jönnek ide vissza azok, amik a legfontosabbak, és viszonylag gyakran használatban vannak/lehetnek.
...és már itt is a lefekvés ideje :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése