2018. szeptember 24., hétfő

'A nagy lomtalanítás'-projekt #09

Szóval arra jutottam, hogy nekem nem megy, ha saját magamat beszabályozom, hogy melyik nap, hol mikor mennyit. Amikor elkap a gépszíj, akkor úgyis többet csinálok, amikor meg nem érzem az ihletet, akkor oly' mindegy, mit mutat a naptár.
Így egy este nekiugrottam a fürdőszobának, bár a szoba sincs még teljesen kész, és ez csak utána következett volna. De ki mondja meg nekem, hogy másképp legyen?! na ugye...
Egyébként is helyet kellett készítenem a múlt héten érkezett, és a szatyorban várakozó kenceficék számára, ezért nem is nagyon várhatott már ez a feladat.

Sorra vettem hát a polcokat, fentről lefelé.

Az évek során már mindenféle hajam volt, hosszútól a tüsiig minden. Hol hajgumikból gyűjtöttem tekintélyes készletet, hol csattokból. Most először is beáztattam a fésűket, hogy amíg a lomtalanítással haladok, ők is tisztuljanak. És aztán kidobáltam az elnyúlt gumikat, a megkopott csattokat.
Ugyanígy az ékszereket is átnéztem, és mentek a kukába a hátsójukat vesztett fülbevalók, egy-egy dobozkába kerültek az azonos színűek, a mindenféle bedugós kis pöttyök pedig egy valaha volt sminkszivacsos átlátszó dobozba. Nem nagyon hordtam ékszereket az elmúlt időkben, talán azért is, mert követhetetlen volt a mennyiségük, de főleg átláthatatlan. Most jobban szem előtt vannak. A parfümökből is szelektáltam, mert vannak tipikus nyári illataim, azokat máshová pakoltam, illetve volt egy 'ünnepi' mexx parfüm, amiben már tényleg csak egyszeri alkalomra való volt - a mai borongós hétfőn pedig megérdemeltem azt a kis kényeztetést, hogy magamra fújjam, az üvege pedig szintén mehetett a szemébe. Végül a felső polcon egy textil tárolódoboznyival kevesebb kacatom lett, a helyén pedig az esti arcápoló rutinom kellékei kaptak helyet.

A középső polc a smink és a mindenféle kencefice helye volt eddig.

A sminkcuccokat átnéztem, és amit már régen bontottam, vagy régóta nem használtam, attól szintén búcsút vettem. Már nem akar kiömleni a neszeszerekből, és mellette kényelmesen elfér a reggeli arcápoló rutin minden kelléke.

Az alsó polcon nem sok teendőm akadt, ott egyrészt a férjem dolgai vannak (na jó, csak a felén), másrészt nincs semmi fölösleg. Ilyen lett a végeredmény:
Összességében talán nem nagy a változás, de nekem jól esik a tudat, hogy nincs itt semmi fölösleges, illetve minden praktikusan kéznél van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése