2013. június 2., vasárnap

Több f(r)ontos újrakezdés

A flájlédinek köszönhetően arra elég konkrét elképzeléseim voltak, hogy a háztartást mi módon fogom újraszervezni.

Jelentem, a második nap is sikeresen telt. Többszörösen is sikerült teljesíteni az "öltözz fel" feladatot. Hajnal 6-kor köntösbe, aztán kosztümbe a munkához. Utána - mint a Dallasban - átöltöztem az ebédhez, majd vissza a kosztümbe, ugyancsak munkához. Késő esti programhoz újra öltözés, és nagyon remélem így 22.00-hoz közeledve, hogy már csak a pizsamába öltözés van hátra.

Ennyit a külsőségekről.
És jöjjön a "belsőség".

Mert újraszervezésből jutott mára a lelkiekből is. És köszönöm, akik részesei voltak, még inkább, akik részesei lesznek. Jó, hogy vagytok nekem. <3 <3 <3

(amíg írtam, végig azon gondolkodtam, hogy az úgy fair-e, ha nem mosom el a lábast, fedőt és merőkanalat, mert ennyiért vizet engedni?! nem tudnék nyugodtan aludni. elmosom.)

2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik más is naponta többször öltözködik, nem csak Én. És ami tetszik a napirendedben, hogy az ebédhez Én is átöltözöm :))) Mondjuk, legyünk Dallaszosak :) már csak a vagyon hiányzik :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért egy átlag napra nem jut ennyi, de a köntös-melós-otthoni-pizsi mindig megvan. Kivéve, amikor melósból rögtön pizsibe vedlek :P
      A vagyont keresem én, csak még nem találtam meg :D

      Törlés