2013. június 8., szombat

Listaírás forever

Eddig nem tudtam azonosulni a listaírók mániájával. Nem értettem. Mi a francnak leírni, azzal is időt tölteni? Csinálni kell és kész.
Aztán ma leírtam, hogy milyen (elmaradt...) teendőim vannak. Az egész napot szépen megterveztem, reggelitől a vacsoráig, és megsaccoltam, hogy melyik feladat mennyi időt igényel. És tök jól haladtam is, és jól esett ránézni a listán szaporodó pipákra.
Így esett, hogy ma... ajjaj, ma kiszellőztettem az ágyneműt, lehúztam, kimostam, viszont nincs kivasalva... upsz....
Ja mert közben átugrottunk a keresztlányunkhoz, csak 5 percre, ami mindjárt 3 órásra sikerült.

Mosogató ugyan nem csillog, de megy a gép. Hasonlóan elmaradt néhány betervezett feladat, mint például vasalás.
Viszont a naptárba belenéztem: holnap a gáton a helyem.
Ruha kikészítve. A gumicsizma is.

Imádkozzatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése