2013. június 3., hétfő

Megkésve bár...

Nem késtem sokat. 11 órát. Számít az? Ugyanmár...!
Reggel elaludtam - ritkán, de van ilyen. Ággyal már nem vacakoltam, pedig a 3. napon kellett volna.

Segáz.

Kicsit bevásároltam, és amikor hazajöttem, szép nyugiban átszellőztettem a házat és közben beágyaztam. Este 6-kor. És akkor mi van? :)))

Ja, nézzétek meg jól, hogy melyik papírtörlőt, WC-papírt érdemes venni. Ne csak az árat, a tekercsek számát, hanem a papír hosszúságát is. Kicsit átverve érzem magam. Kicsit nagyon.


Ez pedig a vacsoránk volt: tonhalas saláta tortilla lapokba csavarva, különféle öntetekkel. A vége felé már egész jól ráéreztem, mennyi ideig kell sütni. És nem csak nekem ízlett ;)


Ami pedig mindent visz: hogy el is mosogattam utána!!!

(Kép innen és a konyhámból :P )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése