2013. június 6., csütörtök

Félig rossz vagy félig jó?

Félig jó, mert tegnap nemcsak az aznapi feladatot teljesítettem, miszerint
füzetbe írjam le, melyek a reggeli és esti rutinok. Elővettem a kontrollmappámat, és kicsit felülvizsgáltam. Néhány ponton javításra szorul, de nyomtató hiányában elhalasztva.
Félig rossz, mert nem mosogattam el. Miután ajjjjmáááár felkiáltással konstatáltam, hogy este 9 óra van és kéne mosogatni, Férj közölte: ne aggódj, majd holnap. Elhittem neki.

Pedig ma sem lettem jobb. Ez a nap is félig rossz, félig jó.
Félig jó, mert reggeliztem, félig rossz, mert nem itthon.
Félig rossz, mert nem ittam.
És félig rossz, mert tudom, hogy ma sem fogok elmosogatni. Na jó, a kávéfőzőt azt igen, mert reggel azt is kell készíteni.

Na jó, igazából több mint a fele rossz. De most éppen nem érdekel. Mert BELÜL, NEKEM jó. Mert legalább a fejemben összeállt az 5 éves terv, kezdem látni, merre van az előre. És igazából ez a fele jóval több rosszat képes ellensúlyozni, mint 2 nap kudarca lustasága. :)

(Kép INNEN.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése