2013. június 15., szombat

Kissssssé megcsúsztam...

...de sebaj, innen szép nyerni.
Merazúgyvolthogy....
...ha csináltam is valamit, nem annyira írtam róla bejegyzést.
De leginkább nem annyira sikerült csinálnom sok mindent. Mégis - talán a tudatalatti miatt? - úgy érzem, hogy szervezettebb lett az élet.

Igazából ami még mindig a legnagyobb mumus, az a lomtalanítás és a 15 perc mozgás. Ez utóbbit most egyelőre ki is hagyom, totál tudatosan, mert ezen nem akarom stresszelni magam.
Viszont a lomtalanítás.... más ezt hogy csinálja? Van 4-5 doboznyi - költözésből visszamaradt - akármicsodám, amit át kéne válogatni. De annak vagy nekiugrok egy egész napra, vagy nincs értelme előszedni, ugyanis helyigényes a történet. Hogyan is lehetne napokig-hetekig kipakolva az éppen válogatott doboz, és még mellé millió kupac, úgy mint: meló, ifis, kreatív, emlék, fontos irat (ezt még bonthatnám 6-8 "alkupacra")? Ezt KOMOLYAN nem tudom, hogyan lehetne kivitelezni. Házon belül helyem sincs hozzá, házon kívül meg elviszi a szél, belefekszik a macska, rátapperol a kutya.
De ma azért megpróbálok erőt venni magamon, hogy valamennyi értelme mégis legyen annak, hogy itt egy szép szombat, süt a nap, és én itthon vagyok. Talán még egy sört is behűtök ennek örömére :)

(Kép innen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése