2013. június 4., kedd

2+2 = 22

Nyugtassatok meg, hogy kisgyerekként nem csak én egyszerűsítettem le ennyire a matematika szabályait :)
És hogy nem csak én érzem úgy, hogy a komplett lakás egy túlméretes hotspot.
A konyhaasztal, a fagyasztó teteje, a fotelek, a mosógép teteje, a szék háttámlája, az asztal sarka... és akkor melyikkel kezdjem?

Hát reggel a mosógép tetejéről pakoltam át a fotelbe a vasalni való ruhákat, ami a fürdőszobai látvány szempontjából kétségkívül pozitív, a szoba szempontjából pedig erősen negatív eredményt hozott. Merthogy most már kiinteget a sok ruha a karfákon túli világra. Ezzel azonban esélytelen végezni 2 perc, de még csak 2 óra alatt is.
Az esti hot-spot gyanát elkezdtem a szék háttámlájáról elpakolni (jé, hátra tudok dőlni.... jujjj... ez kemény!!). Aztán még összehajtogattam a nem-szennyes rucikat. Szekrénybe majd reggel mennek. Így is megvolt a 2+2=22 perc :P

És még a mosogatás hátra van.

Az egyéb tervekről meg annyit, hogy elmentem bevásárolni a vacsihoz, majd itthon két dologgal szembesültem:
1.) nem is császárszalonnát kellett volna vennem, hanem sonkát
2.) anya tarhonyás husijához képest bármit főzök, úgysem azt választja a férj. Tehát nem főztem.
Viszont a tegnapi tortillából repetát kért a ház ura holnapra. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése