2013. november 11., hétfő

Újra itt

Újra itt, mert kell valami kontroll. Valami cél saját magamon kívül. És valami, amiről azt gondolhatom, hogy nem csak nekem jó.

Szóval újra itt.

Nagy dolgok közelednek, hiszen itt van mindjárt Karácsony.
Amíg egyetemista voltam, azért volt felemás érzésem az adventi hetekkel kapcsolatban, mert egybeesett a szorgalmi időszak végével és a vizsgaidőszak kezdetével. Amikor nagyjából mindenre volt időm, csak az adventi készülődésre nem.
Aztán jött az új helyzet, dolgozni kezdtem. Immáron a sajáton kívül másik két ház "karácsonyi hangulat-felelőse" is vagyok. Időnként azzal az érzéssel, hogy mire mindenhol mindent megtervezek, megszervezek, megvalósítok, addigra a sajátra pont semennyi ötletem és energiám nincs.

Pedig mindig is azt terveztem, hogy a meleg családi fészek harmóniájának megteremtésénél nem lehet más fontosabb. És azt gondoltam, hogy annyira nem lehetek kimerült, fásult, hogy erre ne legyen erő.



Szeretek terveket szőni, mert az jó dolog.
Előre mutat, lépésre kényszerít.
Szóval újra itt, és újra tervezek.
Egy hetet részletesen, ötöt nagyvonalakban.



Kép innen.

2 megjegyzés:

  1. :)
    Itt van pár inspiráló kép illetve oldal, amely engem is tűzbe hozott;)
    http://karacsonyidekoraciok.blogspot.hu/
    Kikka

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Nagyon jó ez az oldal, meg a "sima" inspirációs is!

    VálaszTörlés