2012. május 5., szombat

Kezdeti (fél)sikerek

A nagy fogadalom óta eltelt már több, mint 1 egész nap.
Az indító csütörtök nem volt egészen eseménymentes, ugyanis este nagyon gondosan előkészültem a másnapra.
  • csomagoltam ebédet Lacinak
  • előkészítettem az új kotyogós kávéfőzőmet, hogy reggel már csak alá kelljen gyújtani
  • csináltam magamnak két szendvicset, hogy reggel majd kisütöm, egyiket megeszem, másikat elviszem
  • áthoztam a vízforralót is, hogy még teát is tudjak készíteni a reggelihez
  • kikészítettem a ruhámat
Na ehhez képest a péntek reggel a következőképen alakult:
  • nem állítottam be a csörgőórát, mégis kipattant a szemem 5.27-kor - HURRÁ!
  • kávé lefőtt, szendvics megsült, tea elkészült
  • csendesség megvolt
  • leültem a géphez, és szigorúan 15 percet neteztem, beállítva az időzítőt (még mindig odavagyok ettől a lila tojástól!)
  • kitakarítottam a WC-t
  • átszellőztettem a friss hajnali levegővel az egész házat
  • be is ágyaztam
  • 2 perc hotspot megvolt a fotelban (ez a pont sose fog eltűnni, csak a fotellal együtt...)
Majd kaptam egy üzenetet, minek következtében fél perc alatt összekaptam magam és elindultam melóba. Ahogy ültem a buszon, megkordult a gyomrom és mint villám hasított belém: A KAJAAAAAA - az bizony otthon maradt...
Nos hát ennyit az én tökéletes reggeli rutinomról.
De sebaj. Jön majd az új nap - új lehetőség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése