2012. augusztus 27., hétfő

Mosogató. És fényes. És az enyém.

Az újrakezdett FlyLadyt ma sikerült először maradéktalanul teljesítenem. Egész egyszerűen azért, mert eddig ha csináltam, mindig ki kellett találnom valamit a mosogató suvickolása helyett. Ma végre: ragyog a mosogató. Az enyém. Az én kis konyhámban. Nem kellett órákig áztatni, tekintve hogy kora miatt még nem volt ideje nagy kosznak rárakódni. Viszont utána áttöröltem mikroszálas kendővel. Ez a szimpla mosogatás menete.
Az én Lacim egy picit csodálkozott, hogy 2 bögréért, 1 tényérért és 1 lábasért miért kell időt pazarolni, ráérünk mosogatni, ha tele van a tál, de nem hagytam magam eltántorítani. Leszereltem a "ne szólj bele kezdő háziasszonyi teendőimbe!' mondattal. :D
Jó lesz úgy ébredni holnap, hogy tiszta a mosogató.
Remélem.
Matatást hallok a konyhából.... ajajjjj.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése